Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Autor
Froń Karol
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Psychologia biznesu
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
100 taktycznych zasad sprzedaży : jak skutecznie sprzedawać w XXI wieku / Karol Froń. - Częstochowa : Karol Froń SMC 24, 2017. - 302, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
Tobie też mówiono, że masz pracować, uczyć się, pracować na etacie, płacić podatki, a na starość kiedy przejdziesz na emeryturę, zacząć żyć? Przez 24 lata życia właśnie tak żyłem, ale w 2010 nastąpił przełom, a ja rozpocząłem wędrówkę do sukcesu ucząc się sprzedaży. Poznaj drogę, jaką przebył chłopak z maleńkich Pisarzowic, aby stać się właścicielem kilku biznesów, skutecznym przedsiębiorcą, trenerem i mówcą, ale przede wszystkim szczęśliwym człowiekiem. 100 taktycznych zasad sprzedaży do wdrożenia od zaraz. Mocna, nieprzegadana, zaskakująca wiedza w pigułce. Nie tylko dla osób, które chcą ćwiczyć swoje umiejętności sprzedaży i z sukcesem domykać procesy sprzedażowe, ale dla każdego kto chce w życiu dojść dalej i osiągnąć więcej, niż przeciętny zjadacz chleba. Dlaczego powinieneś przeczytać tę książkę? To zbiór 10-letnich doświadczeń w biznesie i sprzedaży, wniosków z ponad 30 000 rozmów przeprowadzonych z klientami, poniesionych porażek, osiągniętych sukcesów oraz wiedza zdobyta z setek książek, audiobooków, szkoleń, konferencji i seminariów, podana w skondensowanej formie. Zastosowanie opisanych zasad i wskazówek zapewnia sukces w sprzedaży i w biznesie. O autorze: Karol Froń zamknął kilka tysięcy sprzedaży oraz zbudował kilkadziesiąt zespołów handlowych i menedżerskich. Wydobywa z ludzi ich potencjał za pomocą autorskich, sprawdzonych metod opartych na doświadczeniu, intuicji, empatii i głębokim słuchaniu. Od dekady związany z branżami contact center i rozwojem osobistym. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej